Soinin seurakunnan musiikkityötä ovat jumalanpalvelusten, kirkollisten toimitusten, eri tilaisuuksien ja ryhmätoiminnan musiikit sekä seurakunnan kuorot ja erilaiset konsertit.

SEURAKUNNAN KUOROT

Lapsikuoro

Harjoitukset yleensä keskiviikkoisin klo 17 srk-talolla. Kaikki lapset tervetuloa laulamaan ja soittamaan yhdessä. Aiempaa kuorolaulukokemusta ei tarvitse olla. Kuoroa ohjaa kanttori Maarit Hosionaho.

Kirkkokuoro

Harjoitukset yleensä keskiviikkoisin klo 18 srk-talolla tai kirkossa. Kaikki nuoret ja aikuiset tervetuloa laulamaan yhdessä. Aiempaa kuorolaulukokemusta ei tarvitse olla. Kuoroa ohjaa kanttori Maarit Hosionaho.

Gospelkuoro

Harjoitukset yleensä tiistaisin klo 18-19.30 srk-talolla tai kirkossa. Kaikki nuoret ja aikuiset tervetuloa laulamaan ja soittamaan yhdessä. Aiempaa kuorolaulukokemusta ei tarvitse olla. Kuoroa ohjaa Ossi Mäki-Reini.

Tied.: Maarit Hosionaho 040 194 8366, Lapsikuoro ja Kirkkokuoro; Ossi Mäki-Reini 050 338 5778, Gospelkuoro.

KIRKKOKUORON ÄÄNITE

Soinin kirkkokuoro on tehnyt äänitteen vuoden 2014 lopussa. Äänitettä saa srk-talolta ja kirkkoherranvirastosta 10 euron hintaan.