Seurakuntatalo

srk-talon seinässä oleva risti

Karstulantie 2, 63800 Soini

Avoinna kun tilaisuuksia ja toimintaa. Tilavaraukset ja tiedustelut kirkkoherranvirastosta 040 1948 966 tai papilta 040 547 5470.

Kirkon välittömässä läheisyydessä sijaitsee Pyhän Kolminaisuuden seurakuntakoti, joka on arkkitehti Sakari Lähteisen suunnittelema ja valmistunut v. 1979. Salin seinällä on kirkon vanha alttaritaulu "Ehtoollisen asettaminen" Maalannut Th.Kiempe v. 1794. Seurakuntatalo on vilkkaassa käytössä. Sitä käyttävät kaikki seurakunnan työmuodot aktiivisesti. Seurakuntatalolla järjestetään myös yksityisiä tilaisuuksia, kuten perhejuhlia ja muistotilaisuuksia. Seurakuntatalossa on sali ja ruokasali n. 150 hlölle. Seurakuntataloon on esteetön pääsy ja sieltä löytyy myös inva-wc.

Seurakuntakodin alakerrassa ovat päiväkerho- ja nuorisotilat.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc