Perhekerho

MLL:n perhekahvilan ja Soinin seurakunnan perhekerhon yhteistyö jatkuu vuoroviikoin:

Perhekerho klo 10 seurakuntatalon alakerrassa (parittomat viikot), tarjolla aina myös lounasta pientä maksua vastaan.

MLL:n iltaperhekahvilana ryhmiksen tiloissa klo 17.30-19 (parilliset viikot), tarjolla iltapalaa pientä maksua vastaan.

Päiväkerho

Päiväkerho on kasteeseen perustuvaa kristillistä kasvatustoimintaa. Seurakunta haluaa päiväkerhotoiminnan avulla tukea vanhempia tärkeässä kasvatustyössä. Kerhon tavoitteena on kehittää lapsen sosiaalisia taitoja, tutustua yhdessä raamatunkertomuksiin sekä opettaa lasta rukoilemaan. Myös kädentaitojen harjoittaminen kuuluu päiväkerhoon olennaisena osana. Hartaushetken lisäksi kerhossa leikitään, lauletaan ja askarrellaan.

Seurakuntatalolla järjestettävään kerhoon voit ilmoittautua alla olevaan numeroon. Päiväkodin kerhoihin ilmoittaudutaan päiväkodin kautta. Lisätietoja ja ilmoittautumiset: 040 185 3056, piia.leppanen@evl.fi

Esikoulu

Esikoulu on nykyisin osa yhtenäiskoulua. Seurakunta tekee yhteistyötä koulun kanssa monella tavalla.

Pyhäkoulu

Sunnuntaipyhäkoulu on tauolla toistaiseksi. Seuraa ilmoittelua.

Donkkis Big Night

Donkkis Big Night -iltoja järjestetään alakouluikäisille srk-talolla kaksi kertaa kaudessa.

Perhejumalanpalvelukset

Noin kerran kuussa on kirkossa perhejumalanpalvelus, joka on tarkoitettu kaikenikäisille, mutta aivan erityisesti yritämme tuolloin huomioida lapset, mm. tilaisuuden kestossa, joka on 45-60 min. Perhekirkko on jumalanpalvelus, jossa emme vietä ehtoollista, mutta jossa lapset, perheet ja muutkin siunataan alttarilla. Perhemessussa vietämme ehtoollista. Alkamisaika on klo 10. Perhekirkon jälkeen on srk-talolla tarjolla puurolounas tai muuta tarjoilua.

Tervetuloa kaikenikäiset myös ns. tavallisiin jumalanpalveluksiin. Kirkon takaosasta löytyy pikkuväelle "kirkkokasseja" lainaksi.