Hei,

Soinin seurakunnan nettisivuilla päävalikon Tapahtumat/haku-sivu ei ole käytössä, koska pienehköllä seurakunnalla ei ole resursseja täyttää nettisivujen tapahtumatieto-nettilomakkeita (tai ainakaan se ei ole resurssien järkevää käyttöä).

Soinin seurakunnan nettisivuilla on kyllä kooste lähiajan toiminnasta, ns. kirkolliset ilmoitukset (linkki etusivulla sekä kohdasta "Info ja asiointi" -> "Lähiajan toiminta") sekä säännöllinen ryhmätoiminta yms., joka löytyy "Tule mukaan" -valikon alasivuilta.

Nostoja tilaisuuksista ja toiminnasta teemme Soinin seurakunnan Facebookissa ja joskus myös Soinista päivää -Facebook-ryhmässä.

Jos et löydä tarvitsemaasi tietoa em. sivuilta, ota rohkeasti yhteyttä meihin työntekijöihin. Haluamme auttaa oikean tiedon löytymisessä.